Gå-bort-present

 
Idag var vi på lunch hos svärföräldrarna. Jag tycker det är kul att ta med något litet till kaffet efteråt så i fredags testade jag att baka dammsugare för första gången. Och jag tyckte att resultatet blev helt okej. Lite mer arraksessens nästa gång så blir dom nog hur bra som helst. Ett lite roligt, och gott, pyssel att hålla på med! Jag gillar klassiska kakor så som kolasnittar, mazariner, dammsugare, sockerkaka och liknande. Har inte tålamod till att baka häftiga och moderna bakverk så som cupcakes, whoopies eller macarones. Tycker ibland att mina kakor känns tråkiga och uråldriga men goda är dom i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Maria

De är ju egentligen de gamla hederliga kakorna som är godast. Cupcakes och sånt kan bli lite väl sött. Just jag är inget fan av dammsugare men småkakor, hederlig tigerkaka och mazariner eller mandelkubb hör till favoriterna

2012-09-30 @ 21:51:14
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0