Bra service

Fick precis ett mycket trevligt samtal från Försäkringskassan. De har beviljat min ansökan om graviditetspenning! Kände mig lite nerslagen direkt när hon presenterade sig och började ställa frågor, trodde att de inte skulle bevilja den men det handlade om att de inte riktigt förstod innebörden av ord och uttryck som jag använt i min ansökan. Jag är så glad! Och det känns bra att kunna spara de föräldradagarna till senare tillfälle! Och bra service att de hör av sig, undersöker, frågar och är trevliga. Det kan grannlandet i väster gott ta efter lite av...

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt! Och ja grannlandet har mycket att lära sig av FK

2012-09-12 @ 11:18:55
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0