Lurat internet

Ha! Nu är det slut med gnället. Sambon är där han är men jag har i alla fall fått igång TVn vilket betyder Grey's Anatomy och McDreamy. Varför skulle de nödvändigtvis döda McSteamy för förresten?! Det är ju inte själva bredbandet det är fel på utan routern så det var bara att sätta nätverkssladden från TVn i väggen så funkade det. Min TV-timme är räddad! Och sambon frågade om han skulle ringa efter en taxi som kunde köpa en burk Ben & Jerrys. Min drömman! Men jag nöjer mig med en kopp te ikväll. Life is good!

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Hoppas sambon kommer hem snart! Det här är lite fel tid att bli uppehållen ute på Nordsjön. Vad har hänt. Storm?

Svar: Sista sms:et jag fick så var han på tåget i Alvesta så om en timme är han hemma :)Var en annan båt med högre prioritet som låg inne vid riggen. Den hade dykare i vattnet och då kunde inte sambons båt gå in och lossa de saker de hade ombord.
Landkrabba

2012-10-26 @ 21:28:42
URL: http://Inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0