Fredagsmys

 
För en vecka sedan hade vi det bästa fredagsmyset i världshistorien. Veckan har gått fort, väldigt fort. Jag minns första veckan med Adam. Allt var kaos. Jag var så trött. Så osäker. Så rädd. Och stundtals väldigt ledsen. Den här veckan har bara varit underbar på så många sätt. Och det känns så bra!
 
Vi har haft fredagsmys idag med. Efter lunch åkte sambon och Adam till simhallen för lek och plask medan jag och Samuel låg i soffan två timmar. Han sov på mitt bröst och allt var så tyst och stilla. Eftermiddagen har fortsatt i samma anda med Adam-gos framför TVn och sedan efterlängtat besök av mina föräldrar. En bra fredag som nu börjar lida mot sitt slut. Life is good.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh vad mysigt det ser ut! Om ett litet tag är det vår tur, förhoppningsvis blir d lika naturligt för vår del. Nu vill jag bara att hon ska komma ut :)

Svar: Jag förstår det! Faktum är att jag tyckt att det varit skönt att vardagen rullat på den här gången. Det var liksom ingen alien man hade med sig hem från BB ;) Hoppas allt går bra för er när det är dags!
Landkrabba

2012-11-10 @ 12:15:47
URL: http://Sjomanshustrun.blogg.se
Postat av: Tweety

Ser mysigt :-) Kramen

2012-11-13 @ 16:22:55
URL: http://tweety26.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0