Packa väskan

Jag packar väskor. Vi siktar på en trip till Öland med övernattning i tält inatt. Adams första tältnatt. Kan bli spännande. Lite väl spännande kanske? Försöker att packa i ryggsäck. När allt kommer omkring så köpte jag en helt ny Fjällrävensäck i vintras. Dock får jag ingen ordning på det. Allt tar så mycket mer plats än vad jag tänkt! Vi har inte tänkt att vandra någon längre sträcka, i alla fall inte dit vi ska slå läger, så egentligen är det överambitiöst. Självscanningskassar från ICA hade funkat lika bra och då hade jag dessutom varit färdigpackad vid det här laget. Men viljan är större än kunskapen. Learning by doing. En stor ryggsäck. Modell megastor rättare sagt. En mindre. Vi har en stor till men av lite olika anledningar har jag svårt att bära vandringsryggsäckar just nu, återkommer till det en annan dag. Hur som helst. På något sätt skall det väl få plats. Eller så får jag psykbryt, packar i självscanningkassar så att vi någon gång blir redo för takeoff!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att ni får en riktigt trevlig tur till Öland och tack för alla tips inför Bornholm. :)

2012-06-07 @ 10:34:17
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Oj vad roligt! Ser fram emot att läsa hur härligt ni haft det efteråt!

Det är nog inte fel att packa i ryggsäcken ändå, då vet ni att ni kan bära med er grejerna längre sträckor om det funkar bra.



God tur nu då!

2012-06-07 @ 14:38:33
URL: http://www.friluftsbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0