Nytt

Loggar in på blogg.se och här ser det minsann annorlunda ut? Känner mig lite vilsen men rent spontant så tror jag att det blir bra! Inte för att jag bloggar överdrivet mycket men ändå!

Idag är det tisdag. Den där tisdagen. Påmönstringstisdagen. Well. Ingen idé att deppa ner sig, det är ju inte jag som skall mönstra på?! Det är så jag försöker se det, att jag är så jäkla glad att det inte är jag som slänger sjösäcken över ryggen och kliver över rampen. Sambon får stå för båtåkandet. Men först på schemat står vaccination av unge. Och det är värre än alla påmönstringar i världen, han har ärvt sin mors fobi för allt med vita rockar och liknande...

Kommentarer
Postat av: emsut.

Grattis till nya bebisen :)

2012-06-19 @ 14:37:48
URL: http://emsut.wordpress.com
Postat av: Inga Magnusson

Undrar varför det heter att "mönstra på"? Vad då mönstra?

Sen är jag inte helt nöjd med nya blogg.se
Kommentarerna kan jag inte längre se i en följd och det är den listan jag brukar ta fram för att snabbt ta mig till mina bloggkontakter.
Och så gillar jag inte att statistiken syns direkt när man går in på översikten. Den vill jag ha för mig själv.

2012-06-21 @ 07:34:36
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0