Djupa funderingar

Ibland spinner mina tankar iväg och jag börjar fundera på uttryck och vad ord betyder. Som det där att ett plus ett är två. Kan inte ett plus ett bli just ett? Om det rinner en biflod från ett håll och en annan från ett annat håll, då blir det ju en flod i slutändan? Och man säger att ett hus ramlar ihop, krävs det inte minst två hus för att falla ihop? De sömnlösa nätterna börjar sätta sina spår. Dock är det rätt lugnt än så länge. När jag jobbade så innebar en del av mitt jobb sömnlösa nätter fem veckor i sträck. Ni ska bara veta vilka funderingar som kunde komma efter tre, fyra veckor ombord när Atlantresorna började bli lite väl långa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0