Gårdagens middag



Så här såg det ut vid gårdagens middagsbord. Unge stuvades ner i vagnen och packningen bestod av stormkök och blöjor. Hade förberett pannkakssmet hemma och hällt på flaska, det kändes lagom enkelt samt att hela familjen äter det. Adam verkade uppskatta vårt lilla äventyr och tittade fascinerat på stormköket. Än så länge hänger han ju mest med eller vad man ska säga, han är ju inte så aktiv än. Fast jag är helt övertygad om att han tycker det är roligt. I hans värld finns ju inget annat, han tycker inte det är något konstigt i att skumpa fram över stock och sten. Ser verkligen fram emot när han börjar vara med på ett annat sätt, när han faktiskt förstår och uppskattar vad vi gör, när han kommer tycka det är ett äventyr att steka köttbullar och koka snabbmakaroner i skogen och tälta. För tälta, det ska vi snart göra. När sambon kommer hem i april skall nya tältet invigas. Och min nya sovsäck såklart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt det ser ut! Nu har jag också handlat haglöfs. Stannade till vid deras outletbutik och när det var halva priset var det bara att passa på!:)

2012-02-26 @ 15:51:07
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu har jag lagt ut bild på min nya, fina jacka. Stort tack för tips och hjälp. :)

2012-02-27 @ 08:42:35
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0