Julkalender 2012 - Vad jag har i min väska

Skip Hop Duo Double Deluxe
 
Sedan Samuel föddes har jag inte använt någon handväska. Den enda väska som används är den gigantiska skötväskan på bilden ovanför. En väska för tvilling/syskonvagnar och den passar bra på Donkey'n. Vad som finns i den är väl egentligen ganska givet: blöjor, våtservetter, extra ombyten, nappflaskor, termos, kräktrasor. Ja, allt som kan tänkas att behövas för två blöjbarn.
 
Vad har jag då med mig till mig själv? Mobil, nycklar, plånbok och tuggummi. Jag går ingenstans utan mina Extra Eucalyptus. Har tuggat tuggummi så länge jag kan minnas och tycker att det är en ganska oskyldig last. Någon form av lypsyl eller lipbutter har jag gärna med mig också. Och en penna såklart! Har pennor i så gott som alla jackfickor, handväskor och skötväskor. En geocachare är alltid redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0