Julkalender 2012 - Om ett favoritplagg

 
Det här är ett av de bästa köp jag någonsin gjort. Det är en Crinan Jacket W från Fjällräven och jag älskar den! Den är sydd i G1000-väv och med Grönlandsvax står den emot en hel del väta. Den är perfekt som vardagsjacka under höst och vår. Jag har den när jag går på stan, i skogen, på lekplatsen. Ja, jag använder den mest hela tiden. Och enligt många så är det nästintill omöjligt att slita ut plagg i G1000. Jag skulle tro att jag så småningom köper en Greenland vinterparkas också. Kanske nästa vinter (då graviditetskilon plus andra kilon förhoppningsvis är borta!). Kan man börja på nästa års önskelista redan nu?!

Kommentarer
Postat av: Inga M

Kul att det finns några plagg som står sig, både kvalitetsmässigt och utseendemässigt. Om du börjar önska nu så blir det säkert en Greenland vinterparkas.

2012-12-10 @ 06:52:45
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Linda Claesson

Jättefin! Jag har spanat in just vinterparkasen, dock har jag inte riktigt kommit överens med plånboken ännu. :)

2012-12-11 @ 10:45:54
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0