Julkalender 2012 - Om en favoritsak

En favoritsak. Vad har jag för favoritsaker egentligen? Det är skillnad på saker man måste ha och saker som är favoriter. Mobilen är ju en sådan pryl som är svår att klara sig utan, datorn likaså. Men de är inga favoriter. Hårfönen är även den ett måste för någon med tunt, platt skandinaviskt hår. Min frisör sa en gång vet du att du verkligen har jätterakt hår? Eh ja, jag är brutalt medveten om det.

 
Men en favoritsak var det ju. Och jag skulle vilja påstå att den här fåtöljen kvalar in i den kategorin. Köpte den i somras när vi pimpade till vardagsrummet. Den kommer från IKEA och jag älskar den. Sitter dock alldeles för lite i den. Oftast hamnar man i soffan med bebis på magen. Men när dagarna, och kvällarna, återigen börjar bli lite lugnare skall jag sitta i fåtöljen mer med en bra bok eller datorn i knät!
 

Kommentarer
Postat av: Inga M

SEr mysigt ut att sitta i ett hörn i en fåtölj så här, men jag skulle inte fixa det utan armstöd tror jag.

Svar: Det var just att den inte hade armstöd som jag fastnade för ;) Sitter nästan alltid i skräddarställning, vet egentligen inte varför, så då är det skönt att inte ha armstöd i vägen.
Landkrabba

2012-12-14 @ 06:55:43
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0