Julkalender 2012 - Något jag är beroende av

 
En vän introducerade mig för Ruzzle strax innan Samuel föddes. Hon sa att det var beroendeframkallande och jag förstod först inte vad hon menade. Jag var rätt kass och tyckte inte det var så kul att alltid förlora. Sen föddes Samuel och Ruzzle blev det optimala tidsfördrivet medan han låg och sov på min mage. Nu för tiden gillar han inte alls att sova på våra magar men jag är fast och det blir flera omgångar varje dag. Spelar ni Ruzzle? Sök efter royann i så fall!

Kommentarer
Postat av: Maria Berndtsson

Spelar då och då så du kan vänta dig en inbjudan från Me_Ia efter nyår antagligen då jag tänkte försöka ta mig en liten mobil och datorpaus mellan jul och nyår

2012-12-23 @ 22:07:48
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Har lagt till dig :) Länge sen jag spelade det nu men kan vara skoj att börja igen och fördriva tiden med.

Ha en bra kväll!!

2012-12-30 @ 18:31:21
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0