Inte rea

Vet ni hur man lättast sparar en massa pengar på mellandagsrean? Gå på stan med två ungar som börjar gallskrika så fort man närmar sig en affär. Vet ni hur man lättast spenderar en massa pengar på mellandagsrean? Skickar hem de två gallskrikande ungarna med pappan (som ändå inte är så fascinerad av klädaffärer och rea, ingen större skada skedd).
 
 
Kom hem med lite nytt till Adam. Samuel får nöja sig med brorsans gamla kläder. Lite nytt får det väl bli till honom med. Han är en liten kräkapa så det går åt några fler ombyten till honom än vad det gjorde till Adam. Gick in en sväng på Indiska och lev så glad när jag såg att "min" kofta var på rea. En petrolgrön sak som jag gått och tittat på länge men tyckt att 500 kronor varit för mycket. Ännu bättre att den fanns i min storlek! Sen hittade jag den här underbara klänningen. Inte på rea men va fasen, är det egentligen någon som enbart handlar reaplagg på rean?!

Kommentarer
Postat av: Maria

Helt klart lättast att spendera pengar utan man och barn. Än så länge har jag bara prövat men ej köpt något varken till mig eller Sonja. Stod dock och höll i så söta barnkläder som ej var på rea som nog kommer införskaffas. Klickade hem nya vinterskor med på rea, sparar mig till new york i april istället

Svar: Hittar sällan något som är på rea... Sen har jag inte tålamod till att stå och kolla igenom klädställning efter klädställning heller. Tycker bättre om att shoppa när det är prydligt och överskådligt, snabbt och effektivt ska det gå. Typiskt småbarnsförälder som tänker så? Man vet aldrig hur länge ungarna står ut... ;)
Landkrabba

2012-12-30 @ 14:39:35
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se
Postat av: Inga M

Det måste absolut vara lättare att gå på rea utan man och barn. De är ju dessutom som du skriver, lättade att slippa gå med.

Fin klänning och Gott Nytt År!

2012-12-31 @ 09:32:35
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Linda Claesson

Den där var verkligen superfin! Kanske får bli en tur till indiska på lunchen... :)

2013-01-02 @ 09:21:47
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0