Kakbuffé

 
Kakbuffé. Det kan vara världens bästa ord. Det låter nästan lite för bra för att vara sant men det är det inte! Vi besökte idag ett helt underbart ställe i Kastlösa på Öland som hette Amandas Café. Amanda tog studenten i våras och startade då sitt café där hon serverar klassiska bakverk och smörgåsar. Det var kakbuffén vi hade siktat in oss på och den var underbar. Klassiska småkakor, bullar, en mjuk kaka och kladdkaka. Har ni vägarna förbi så tycker jag att ni ska kolla in stället. Att det dessutom var billigt är ju bara ett plus. För 75 kronor fick man äta så många kakor man ville samt att kaffe, te, saft och/eller vatten ingick.

Kommentarer
Postat av: Maria

Måste vara det bästa som finns kakbuffe. Är tokig i småkakor så det såg ut som en dröm :)

Svar: Ja, jag gillar också småkakor. Man kan ju äta så många?! ;) När jag väntade Adam älskade jag att baka småkakor, nu älskar jag att äta dem istället...
Landkrabba

2012-08-01 @ 20:56:01
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0