Testpilot

För ett tag sen registrerade jag mig hos Smartson Testpilot. Jag har ansökt om att få testa lite olika grejer. Yougurt, juice, någon stekpanna och så vidare. Ibland har jag muttrat över varför jag aldrig blir utvald. Och helt plötsligt hände det. Jag blev utvald! Men inte till att testa någon yougurt eller matlagningsfraiche. Nejdå, lite bättre än så är det allt. Vi skall få testa en Teutonia BeYou! Och inte bara skall vi få testa den, vi får även behålla den efter testperiodens slut. De enda åtaganden jag har är att blogga om vagnen på Smartsons hemsida och fylla i en utvärdering. Helt okej arbete för en vagn med den prislappen...

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis! Jätteroligt ju. Allt jag har fått testa är bröd.:)

2012-04-21 @ 09:52:13
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0