Testet har börjat



I ihållande ösregn så tog vi vår första promenad med vår nya Teutonia BeYou som vi har fått testa via Smartson. Jag har alltid förknippat Teutonia med lite dyrare vagnar som lite finare morsor har. Jag kände mig lite missplacerad när jag vandrade runt med mitt rymdskepp till barnvagn iförd stora vandringskängor och Haglöfs-jacka. Det skall bli kul att testa den här vagnen och utsätta den för både det ena och det andra. Jag kommer inte blogga särskilt mycket om vagnen här då jag misstänker att en stor del av mina läsare inte är särskilt intresserade. För er som är intresserade, klicka HÄR för att komma till testbloggen. Där är vi tio utvalda testpiloter som delar våra åsikter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0