Morgonhurtighet

Klockan tolv kommer en väninna från föräldragruppen hit med sin lilla dotter. Dottern är även Adams flickvän. Kompisen, vi kan kalla henne för Christine, är precis lika ironisk som mig, hånar det mesta och älskar rödvin. Match made in heaven. Tillsammans har vi innan arbetat på projekt fläsksvål men idag tänkte vi synda å det grövsta. Hämtpizza och rödvin. Så nu får jag masa mig ut på en morgonpromenad. Vet inte hur jag ska hinna med den träning jag satt upp för veckan men det löser sig. Och hinner jag inte så har jag ändå jobbat på rätt bra!

Kommentarer
Postat av: Mia...Mamma till Lexie

Underbart... vart var det Ni bodde nu igen. Om det inte är långt bort... ta med dom där tidningarna så eldar vi upp dom i öppna spisen samtidigt som vi avnjuter en god middag tillsammans med en.. två...eller tre.. (hur många klara man av?) flaskor rödvin! :)

2011-09-29 @ 23:23:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0