Loppisgrupp

Jag måste bara tipsa om vad jag tycker är ett mycket bra initiativ av en tjej här i närområdet. Hon har startat ett par loppisgrupper på Facebook. I den ena kan man köpa och sälja vad som helst, den andra är enbart för barnsaker. Jag köpte precis en babysitter till Adam från den här loppisgruppen och jag tycker det var så smidigt och enkelt. Mycket enklare än Blocket/Tradera eftersom det på Facebook är så enkelt att ställa frågor direkt vid fotot och så vidare. Samt att det är gratis! Mig veterligen kostar det väl pengar att lägga ut saker på Blocket? Om det inte finns något liknande i ditt närområde kanske det är just du som startar en sådan grupp?! Har sett att dessa grupper vuxit snabbt, totalt är vi nu några tusen som nu säljer, köper och byter grejer!

Kommentarer
Postat av: Modekatt

oj det där var verkligen en smart idé, vad heter gruppen? skulle vilja se hur det funkar så kanske vi här kan starta en loppis för barnsaker!

2011-09-26 @ 23:09:17
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0