Kettlebells


Vilken tror ni är min?

I höstas blev sambon en kettlebell rikare. Hur den blev en del av vårat hushåll kan ni läsa här. Jag vill inte vara sämre så nu har jag också en! Ville ha en på åtta kilo också men de var slut så jag börjar med en liten. Jag har ändå inga muskler kvar. Styrketräningen la jag ju ner i åttonde månaden och det var ett tag sen om vi säger så... Men nu är det dags att försöka komma igång. Styrketräning utan vikter suger i mina ögon. Så tråkigt. Repetition efter repetition innan man känner något. Fyra kilo är väl i minsta laget egentligen men den funkar bra till axlar, triceps och vissa bröstövningar. Men snart flyttar nog en åtta kilos klump in också. Undra vilken färg den har?!

Kommentarer
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Haha ja kanske det är 2011barna som är UNDERbara :)

Visst Meja har som du säger vissa dagar som är tråkiga men det är nästan roligt eftersom hon är så himla snällt jämt :)



Det funkar faktiskt bra, trodde inte det skulle göra det när han jobba men det går galant. Lite mer att tänka på men det går bra.



Ja, nu har jag slutat helt. Meja blir mer mätt och nöjdare med ersättningen så vi körde på mer och mer med ersättningen. Kände även att mjölken inte räckte så det var automatiskt :)

Hur går det för dej? slutat att amma? =)



KRAM

2011-09-17 @ 21:10:53
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0