In lööööv



För ett och ett halvt år sedan köpte jag de första joggingskor jag någonsin varit nöjd med. Det var ett par Asics GT 2150. Fick provspringa på ett löpband på Intersport och jag kände mig som världens byfåne men oj vad nöjd jag har varit! Det visade sig att mina fötter var precis lika skeva som sambons så mina joggingskor råkade bli precis likadana. Till och med samma färg då damfärgerna var slut.

Jag har vandrat många, många mil i mina gamla skor och sulorna börjar nu bli riktigt slitna, nätet trasigt och skon känns stum så det var hög tid för nya. Klampade in på Intersport, med mina svettiga dojjor på fötterna, och deklarerade att jag ville ha ett par likadana. Tror ni jag dog en smula av lycka när han kom med en kartong och ursäktade sig att de bara hade min storlek i damfärgerna? Åååååh! Nu kommer jag vara racersnabb i spåret!

Kommentarer
Postat av: Ylva Lee - Mamma till Lily

Hur länge har du mjölken i kylen då, eller är det ersättning du ger han eller bröstmjölk? Det står ju på paketet att det kan hålla 6-8t, men att man ska kasta rester istället för att spara så jag har inte gjort det är för feg :p

2011-09-19 @ 23:14:10
URL: http://shuang.blogg.se/
Postat av: Linda

De där var ju superfina! Älskar asics!

2011-09-20 @ 14:43:57
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0