En lista

Lite tidsfördriv medan sonen sover. Listan har jag snott från Emsut.

Fyra arbete jag haft i mitt liv
1. Hotellstäderska
2. Fiskare
3. Jungman
4. Andrestyrman


Fyra filmer jag kan se om och om igen

1. Smala Sussie
2. Masjävlar
3. Astrid Lindgren-filmer
4. Benjamin Buttons otroliga liv


Fyra städer jag levt i

1. Strömstad (gick gymnasiet där)
2. Kalmar (bor där sedan sju år tillbaks)
3. Liten håla som inte är värd att nämnas
4.


Fyra tv serier jag älskar att se på

1. Greys Anatomy
2. Desperate Housewifes
3. Bonde söker fru
4. Private Practice


Fyra platser jag semestrat på

1. Naxos
2. Södra Öland
3. Gran Canaria
4. Göteborg


Fyra hemsidor jag besöker dagligen

1. Facebook.com
2. Gmail.com
3. Blogg.se
4. landkrabba.blogg.se


Fyra mat favoriter

1. Kokta havskräftor
2. Stekt begtunga
3. Blåmusslor kokta i grädde, vin och vitlök
4. Ceasarsallad


Fyra skolor jag gått på
1. Gullmarsskolan
2. Strömstad Gymnasium
3. Sjöfartshögskolan vid HiK
4. Ekonomihögskolan vid LNU


Fyra saker i mitt rum

1. Morgonrock
2. Lypsyl
3. Fåtölj
4. Duntäcke


Fyra saker jag bär just nu

1. Förlovningsring
2. Klocka jag fick i examenspresent
3. Jeans
4. Svart spetsbehå


Fyra ställen jag hellre skulle vara på just nu

1. I Aberdeen där min sambo ligger i hamn för tillfället
2. I köket men bebis sitter i babysittern och sover så gott så jag vill inte slamra där
3. Någonstans neråt Medelhavet med min familj
4. På Shetlandsöarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0