Blogaward

Jaha, så har jag fått min första blogaward! Fick den av Sanna. Tack snälla du!

* Varför börja du att blogga ?
Jag har haft ett par bloggar innan men tröttnat på dem av olika skäl. Den här startade jag förra sensommaren när projekt viktminskning började. Idag handlar bloggen om lite allt möjligt och jag tycker det är kul att få kommentarer från mina läsare. Vissa har hängt med ett tag och det värmer!

* Vilka bloggar följer du ?

Oj. Ingen nämnd och ingen glömd som det så fint heter. Men det blir en del mammabloggar, viktbloggar, bakbloggar (ironiskt nog) samt Malin Wollins båda bloggar.

* Vilka favoritfärger har du ?
Gillar egentligen starka färger men tycker att jag blir för heffaklumpig i dem så det blir mycket svart, vitt och grått. Försöker dock piffa till saker och ting med sjalar. Älskar sjalar!

* Vilka favoritfilmer har du ?
Kommer aldrig ihåg titlar men en film som verkligen berörde mig var Benjamin Buttons otroliga liv. En film som jag sett säkert femtio gånger är Smala Sussie.

* Vilket land drömmer du om att besöka ?
Nordligt belägna öar så som Shetland, Färöarna, Island, Orkeny, Svalbard, Grönland. Vill åka Hurtigrutten. Vill se mer av USA än hamnar och pappersexercis. Australien. Öarna i Karibien. Vill åka Transsibiriska järnvägen. Och så vill jag åka till Legoland för där har jag aldrig varit!

Jag skickar denna vidare till Mia, Sandra och Emsut!

Kommentarer
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Vassego :)



Tack, för vi funderade också på något kalas. Men vettu tusan hur man ska lägga upp det. För det ska ju va ett namncermoni... Ska nog spinna vidare.. TACK ännu engång för att du delade med dej ;)

2011-09-23 @ 21:46:43
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: emsut.



Tack! :D

2011-09-24 @ 09:29:06
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Åh tack, ska kika in där!

Jo, det förstår jag men ändå blomsterkrans kan ju va riktigt gulligt på honom :)



Meja heter Sofia Liisa i andranamn :)

Sofia efter min bästavän dom gick bort 08 och Liisa efter min mamma :P

2011-09-24 @ 10:01:04
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så jättemycket!

2011-09-25 @ 17:41:02
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0