Fyra bra veckor - del 3

I måndags inledde jag ett hurtigt projekt som skall vara under fyra veckor. Därav det mycket fantasifulla namnet. Målet med dessa veckor är Adams namngivning. Jag vill vara snygg då. Jag skall vara snygg då. Hur har då veckan gått?

Måndag: 80 min promenad, styrka rygg och biceps
Tisdag: 60 min promenad, styrka helkropp
Onsdag: 90 minuter promenad
Torsdag: 3 km barnvagnsjogg (22:14), 30 min promenad till och från spåret
Fredag: 45 min yoga
Lördag: 60 min promenad
Söndag: 90 min tipspromenad i söndagstempo, styrka helkropp

Jag är helt klart nöjd med veckan som varit. Jag har lyckats hinna med de mål jag satte upp så nu är det bara att köra på! Matmässigt har inte veckan varit så bra. Hämtpizza, rödvin, bakorgie, fika, fika, fika. Jag ska väga mig imorgon. Jag är nöjd om jag får ett plus minus noll. Dock känner jag mig i bättre form. Antagligen är det psyket som talar. Jag har kommit igång. Jag känner mig taggad. Jag sträcker på mig. Jag bestämmer kvällen innan vad för träning morgondagen skall bjuda på och jag gör vad jag planerat!

Kommentarer
Postat av: emsut.



Grym bra vecka!



Och nja.. jag tror inte din hemmafru-närvaro i mitt kök hade varit särskilt bra för vikten :)

2011-10-03 @ 10:27:19
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0