Älg-vinter



Det här med bebiskläder är rätt nytt för mig. För drygt fyra månader sedan satte jag min fot på barnklädesavdelningen. Någonsin. Nu går jag alltid till barnkläderna först. Det ena benet sätts framför det andra och ett tu tre står jag där när jag egentligen skulle kolla på en ny tjocktröja till mig. Bebiskläder är så mycket roligare! Och finare! Det finns så otroligt mycket snygga saker och denna vecka har det fyndats i och med H&M's kundklubbdagar samt ett erbjudande på Lindex.

Kläderna ovan kommer från Lindex och jag har förstått att älgar är hett i bebisland. Var och varannan tröja har ju älgar på sig? Bodyn kunde jag inte annat än älska. Pingviner, ekorrar, björnar. Underbart.


Älg-strumpor. Såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0