Sol och fika

Ännu en dag med strålande sol. Det känns lite enklare att gå upp då. Överlg så sover vi otroligt bra här hemma men jag kan sakna morgnarna då man bara kunde ligga kvar i sängen och inte göra någonting. Det går inte nu. Adam brukar bestämt meddela när det är dags för gröt.

Nu blir det plock här hemma inför den andra och sista visningen av lägenheten och sen ett schyst avbrott i form av fika med Christine och hennes dotter. Najs! Vi har hittat ett helt underbart café med massor av hembakta kakor samt att det är stooort. Utan problem kan man manövrera omkring vagnarna och det finns en liten hörna med micro, tallrikar, barnbestick, pipmuggar och så vidare. Barnvänliga ställen gillas! Tycker det är lite dåligt med det här i Kalmar tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att det går riktigt bra och att ni får massor av spekulanter! :)

2011-11-15 @ 09:19:00
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/
Postat av: Martinsdotter

Det har varit en fantastisk resa att flytta men det är väldigt skönt att den är över nu! =P Erik var inte heller hemma när jag flyttade men lyckligtvis hade jag stor hjälp av vänner. Jag hoppas att er flytt går lika bra som min!



Känner så väl igen känslorna när sjömannen just åkt... Usch! Jag försöker glömma bort helt att Erik ska iväg igen om några veckor. Njuter bara av att han är hemma just nu =)

Förstår att det förändrats en hel del sen ni fick barn. Det är nu svårt för mig att ens föreställa mig att dela de intensiva veckorna med Erik med någon annan. Men det verkar samtidigt otroligt mysigt! =)

Min familj har ett hus uppe på norra Öland. Känner mer och mer efter att ha läst din blogg att jag borde besöka Kalmar lite mer. Mest åkt igenom på väg till ön =)

2011-11-15 @ 17:58:04
URL: http://masksandunions.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0