Opponering

Imorgon är det sista skoldagen för mig. Presentation och opponering av gruppparbetet står på schemat. Jag är så missnöjd med vårat arbete. Det är verkligen kasst och jag skäms lite över att mitt namn står på det. Dock är jag tacksam att det inte skall publiceras på uppsatser.se eller liknande. Vi kommer slaktas på opponeringen. Eller, om jag vore opponent på det här arbetet så hade jag slaktat det.

Jag försöker känna efter om bebis kanske är på gång. Det känns ungefär som vanligt. Det vill säga ingenting mer än lite småkrafs och sparkar och hickningar. Det blir nog ingen bebis inatt. Att föda barn är enligt kursansvarig giltig frånvaro från examinationsseminarie. Det vore skönt att slippa seminariet. Så istället nojjar jag för att vattnet kommer gå á la american movie style, det vill säga splash, när jag står inför hela klassen och presenterar vårt urusla arbete. Skulle det hända så är jag rätt säker på att uppmärksamheten tas från arbetet i alla fall... Och jag får säkert lämna klassrummet utan att bli slaktad på opponeringen.

Kommentarer
Postat av: Tweety

Lycka till med arbetet idag, kram

2011-05-30 @ 05:33:18
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Kom nu bebisen så du slapp slakten? =D

2011-05-30 @ 19:20:58
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0