Min röda lilla dator

Jag saknar min röda lilla dator. Men jag börjar inse att den gett upp. Det får bli en ny dator så småningom. Jag är inget teknikfreak och hade hellre lagt pengarna på något annat. Vad som helst utom en dator faktiskt. I dagsläget har jag ju inget akut behov av en dator. Skolan är så gott som klar och sambon är hemma åtta veckor till så hans tegelsten till bärbar (läs transportabel) dator står till mitt förfogande. Men den är inte lika fin. Den är betydligt bättre än min, bara en sån sak att den fungerar till exempel, men den är inte min.

Kommentarer
Postat av: Tweety

Tittar in för att önska dig en bra fredag, hoppas allt är bra med magen. Kramen

2011-05-27 @ 12:05:08
URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: Sanna -MAMMA :)

Tack så mycket! Vi mår bra efter omständigheterna :)

Ja, hon var allt en långis. Trodde inte det var sant när sambon berättade det. :) Kram

2011-05-27 @ 12:52:00
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0