Mini-julafton

Jag har lite julaftonskänsla idag. Är förväntansfull och pirrig som ett litet barn som väntar på tomten. Jag väntar visserligen inte på tomten men jag väntar på något som är minst lika bra som han nämligen min älskling! Efter en månad ifrån varandra är det äntligen dags att få den eferlängtade månaden tillsammans. Jag minns i början av vårat förhållande, när vi var ifrån varandra betydligt längre än en månad, var det extra pirigt att träffas igen. Efter fyra månader isär fick vi nästan lära känna varandra igen. Pirret i magen finns kvar fortfarande men en enorm trygghet har vuxit fram genom åren. En månad isär kan på många sätt vara jobbig och påfrestande men när denna dag, avmönstringsdagen, är här kan jag bara känna lycka, pirr i magen och förväntningar som stiger för var minut! Om sju, åtta timmar är han hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0