Kåt flata

Jag ska tydligen till en kennel idag. Ett sånt där ställe som föder upp och säljer hundar. Själv är jag rätt rädd för hundar och skulle aldrig vilja ha en hund. Men en kompis ska skaffa hund till sommaren och skulle tydligen dit och presentera sig och titta på mamma och pappa hund. Och på något sätt tackade jag ja till att följa med. Hunden hon ska köpa är en flat coated retriever. Jag tyckte det lät krångligt och märkvärdigt och förenklade det helt enkelt till en kåt flata. Väldigt politiskt korrekt. Jag vet.

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

sv: jag har inga glasögon, men jag har börjat känna att jag på sistone börjat se väldigt dåligt på långt håll, framför allt när jag sitter en bit bak på föreläsning, då ser jag inte vad som står riktigt på tavlan. så jag ska göra synundersökning snart .)

2011-03-03 @ 10:33:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Anonym



Jag har rätt mycket power i mina walks. Men

jag kallar nog mina moves för promenad. Jag är ju typ lagom svensk liksom.... :)



Min mamma hade en kåt flata. Han hette Oscar!



2011-03-03 @ 10:59:19
Postat av: emsut.



Jo, det var jag som skrev förra kommentaren..

Glömde namn bara :)

2011-03-03 @ 11:00:10
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0