Kära dagbok

Det känns som om jag bara sprungit runt idag och just nu är det så grymt skönt att sitta med fötterna på soffbordet och bara vara. Jag lär somna här i soffan inom en snar framtid. Besöket hos barnmorskan gick bra. Blodvärde, blodsocker och blodtryck var bra. Hon tyckte att min viktökning på två kilo var helt okej. Och bebis mådde bra. Fick höra hjärtljuden för första gången, cirka 148 slag per minut. Det var en underbar känsla att få höra dem. Blev förvånad över hur högt och tydligt de hördes! SF-måttet var normalt det också, 25 centimeter. Inte för att det säger mig så mycket men ändå... Nu inväntar jag samtal från gamla Nordsjön och längtar efter att få höra sambons röst och få skvallra om föräldraträffen. Jag kan säga så mycket som att det var nog de två mest bortkastade timmarna i mitt liv hittills. Hoppas resterande träffar blir bättre.

Aptråkigt inlägg, jag vet. Men det blir inte bättre än så här just nu!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad härligt det låter med en liten mini i magen!



Ha det gott!

2011-03-01 @ 21:44:17
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0