HTC Wildfire

Jag köpte en ny telefon igår. Det blev en HTC Wildfire och jag har precis satt i SIM-kortet. Jag fattar verkligen ingenting. INte får jag några å, ä, och ö på tangentbordet. Inte vet jag hur jag får ordning på kontakterna då det nu bara är en salig röra av SIM- och telefonkontakter. Jag vet knappt hur man ringer med skrället. Att gå ut på Android Market och ladda ner appar känns som överkurs. Ska ge telefonen till sambon senare i eftermiddag. Här, fixa. Just nu saknar jag min gamla, rosa, inte fullt så smarta telefon väldigt mycket...

Kommentarer
Postat av: anne

Min HTC åkte som sagt tillbaka, men kanske klurar du ut denna. :)

2011-03-05 @ 19:48:21
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Sandra

Själv har jag en Samsung Galaxy S, som tog ett bra tag innan jag lärde mig. Har dock en pojkvän/sambo som gärna lär mig alla nyttiga funktioner som man faktiskt kan få ut av dagens telefoner.



Hoppas allt är bra med dig och mannen din!



/Sandra

2011-03-06 @ 17:31:38
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0