Hemmaman

Att min sambo är borta halva året kompenseras lätt av att få getostfylld laxfilé med rödbetor och smörslungad babyspenat till lunch. Det såg himmelskt gott ut och var om möjligt ännu godare så det var först när jag funderade på att börja slicka tallriken som jag kom på att jag glömt att fota denna kulinariska läckerhet. Är ni nyfikna på ungefär hur det såg ut eller tycker ni att det låter gott? Här finns receptet.

Ikväll är det min tur att laga mat och eftersom det är torsdag så blir det ärtsoppa. Dock inte den traditionella, tråkiga, enligt mig mindre goda utan en grön variant gjord på frysta ärter. För att lyxa till det i regnet ska jag även steka pannkakor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0