Ledig

I måndags började sommarlovet. Sedan dess har det inte varit en lugn stund. Tisdagen gick i lyxens tecken med hotellfrukost, sjöbefäls examenscermoni, shopping på Babyproffsen och sushi. Igår påbörjade vi ett mindre organisationsprojekt här hemma. Tvättid, betongborrning, storstädning och så vidare och så vidare. Boande? Idag blev allt klart. Nu ska jag vara ledig. Nu ska jag vila. En stund i alla fall. Sen ska vi grilla. Och imorgon ska jag göra något jag inte gjort under hela läsåret. Jag skall börja läsa en bok som inte är kurslitteratur. Jag längtar. Jag älskar att ligga med en pocketbok i händerna. Jag tänkte sätta tänderna i Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Är den något att ha?


Kommentarer
Postat av: anne

Du får bilda din egen uppfattning, åsikter om boken är litet beroende på vad du läst tidigare.



Betongborrning?



Vad tusan behöver man betongborra före man får ett litet barn? ;)

2011-06-02 @ 16:19:54
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Linda

Som sagt, man måste bilda sig en egen uppfattning. Själv hade jag bara hört goda saker innan, kan ju ha påverkat mitt tycke. Vad jag tyckte, hmm, vill ju inte påverka dig! ;D



//Linda

2011-06-03 @ 09:23:48
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Thea

Jag har hört av många att den ska vara jättebra. Jag har inte läst den själv men min pojkvän har det och han gillade den. :)

2011-06-05 @ 22:32:33
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0