Inte på BB

Min mormor ringde i måndags. Jag orkade inte svara för jag låg i soffan och halvsov och sen glömde jag att ringa upp. Ringde upp igår istället. Hon var säker på att jag var på BB. Ringde sen min mamma för att försöka reda ut vem av oss som betalar min försäkring egentligen. Hennes första fråga när hon svarade var är du på BB? Antar att det är den fråga man kommer få ett tag framöver.

Så eftersom jag inte skrivit något på några dagar kan jag ju likaväl annonsera ut här också att nej, jag är inte på BB. Och jag tror inte det kommer hända något än på ett bra tag. Tio dagar kvar till BF. Bebisen kommer när den kommer. Fram till dess storstädar jag lägenheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0