Ananas?

En tjej i föräldragruppen har fått dille på ananas och jag funderar på om det bara är en sent påkommen craving eller om ananas på något sätt kan bidra till att knodden kommer ut? Hennes man skrev att hon hade fått någon idé om att äta åtta ananasar om dagen. Varför vet jag inte.

En annan kompis, ogravid sådan, äter ananas av ett annat syfte. Hon har hört att man luktar gott av det. Det komiska med den här kompisen är att hon trodde att man luktade gott i största allmänhet och blev väldigt generad när det uppdagades att det var mellan benen man tydligen luktar gott. Så jag funderar varför föräldragrupppstjejen käkar ananas. För att det är gott? För att bebisen skall komma? Eller för att lukta gott när en vilt främmande människa ska titta in ens intima delar på nära håll? Tyvärr känner jag henne inte så väl för att våga fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0