Regn, regn, regn

Det regnar i Kalmar. Det har gjort det i tre och en halv evighet. Eller om det är två dagar. Igår öste det ner. Verkligen öste. Jag skulle ha åkt med några kompisar till Öland igår. Vi skulle äta paj på ett lantcafé och promenera längs sjömarkerna. Vi enades om att ställa in resan. Trist. Adam brydde sig dock inte så mycket, han sov i min famn hela eftermiddagen medan jag hade ett Private Practice-maraton. För övrigt rekommenderar jag inte de första avsnitten av tredje säsongen till någon som nyligen fått barn. Många tårar fälldes.

Idag öser det inte ner. Idag är det sånt där fint, fint regn. Sånt där regn som till slut tränger genom alla kläder trots att det känns som en fräsch ansiktsdusch i början. Jag vet. Jag fick för mig att gå ut och promenera en timme. Adam hade det mysigt i vagnen under filt och regnskydd. Jag var avundsjuk. Och blöt.


Kommentarer
Postat av: emsut.



Det har regnat här i Karlskrona i flera dagar också. Jag såg solen för några minuter sen. Men det gick snabbt över!



Man blir riktigt bebis-sugen när man ser bilder på din son. Så liten och pluttig! :) Fina saker har han också.

2011-07-31 @ 09:55:04
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

fy för regn, inge roligt. Blir så mycket till hösten så jag tycker det kan va lite upphåll nu under sommaren :D



samma här, hon är lite bestämd o vill också sitta mer o mer. Så det är dags att börja byta ut den där liften :) Kan ju förstå, hur kul är det att se himmel och väggar? :) haha

2011-07-31 @ 11:27:24
URL: http://sannis1987.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härligt att du kom ut på en promenad iaf:)



Som emsut skriver...man blir lite bebissugen när man ser en liten plutt som din:)

Hoppas ni mår bra!

Kram

2011-07-31 @ 13:20:52
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0