Min svarta vän

När jag satt och filade på de sista små justeringarna av vårat projektarbete i slutet av maj totalkraschade min dator. Min fina lilla röda dator. En röd glansig Acer med 13" skärm. Liten, smidig och snygg. Den var aldrig särskilt bra egentligen men jag gillade den. Mest på grund av utseendet. När det kommer till teknik är det just det det handlar om för min del, utseendet. Prestandan är inte lika viktig. Insidan. Jag är fåfäng. I regel använder jag inte ens en tiondel av alla finesser som ingår. Jag kallade min förra dator för min röda lilla vän. Det var till och med själva datornamnet. Nu har jag köpt en svart dator. En Samsung med glansigt lock. Jag funderar på om det verkligen är politiskt korrekt att kalla den för min svarta stora vän...?

Kommentarer
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

Gud vad skönt att det blev bättre med ersättningen, så du får vila lite extra och han blir mätt och belåten :)



Ja, hon skämmer bort oss lite. Men inatt hade hon troligtvis magknip så man vakna av hennes stånkande ljud hela natten. Inte så skojigt! Men jag åt ju ärtsoppa så det är nog mitt fel :D hehe kram

2011-07-14 @ 20:15:36
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0