Babyblue babyboy

Jag har i en timme suttit i soffan och försökt kolla på TV. Adam har sovit på min arm. Jag kan inte koncentrera mig på TVn. Jag kan sitta och titta på honom i timtal. Han är så perfekt och jag är så stolt över honom. Tänk att jag och min sambo har lyckats göra något så fint!



Jag har funderat mycket och länge på det här med att lägga ut bilder på grabben. Jag vill visa upp honom men ändå, det känns inte bra att lägga ut hans liv på internet. Han har inte bett om det. Så det får bli en medelväg. Bilder där hans ansikte inte syns.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men det kommer ni att fixa galant ! Skönt ändå att ni fått de första veckorna som sagt och kommit in i lite rutiner ! :) Sen går ju dagarna så mycket fortare med en liten än vad man kan tro, det där med att bara sitta och beskåda hur vackra dom är kan ju slå ihjäl en hel del tid :)

2011-07-22 @ 13:20:58
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Sara 18 år & mamma till Noah

SV: Nej det har jag inte, ska checka! :) Tack för tipset. Ang bilder på barnet är vi likadana. Alla bilder vi lägger upp syns antingen inte ansiktet, eller så är de svartvita+mössa.

2011-07-22 @ 13:33:40
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: Sandra

Det kommer gå fint det där!



Vilken söt liten gosse!

Hoppas allt är fint, har ni hunnit leta några cachar sedan Adam kom?



Kram

2011-07-22 @ 22:34:10
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0