Min stackars karl...

Jag vaknade inatt och hade ingen aning om vart jag var. Jag var galet kissnödig men visste ju inte hur jag skulle hitta till toaletten. Jag väcker min sambo som sussar så sött och frågar vart toaletten är. Han fattar ingenting och i sitt yrvakna tillstånd tycker han att det verkar vara en bra idé att strunta i att svara och börja klappa mig på magen istället. FEL! Jag blir sur, slår undan hans hand och grymtar. Det är inte skönt att bli klappad på magen när man är kissnödig. Min stackars sambo fattar helt plötsligt ännu mindre. Någonstans där vaknar jag till, inser att jag är hemma och reser mig muttrande upp ur sängen. Smög sedan tillbaks till sängen och lade mig längst ut på kanten och skämdes lite. Så knasigt det kan bli!

Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Haha, ja så jobbigt när det är ens favoritplagg också :P :(

2011-01-28 @ 15:41:50
URL: http://musiksara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0