Maskeringstejp?

Imorgon ska min sambo och jag påbörja ett renoveringsprojekt här i lägenheten, vi ska måla om i hallen! Färg, rollers och penslar är inhandlat dock kom vi på att vi saknar en bra lampa och bred maskeringstejp. Då min karl går hemma och drar benen efter sig hela dagarna bad jag honom sticka in till stan och köpa en halogenlampa och en rulle bred tejp. Han kom hem med en lampa och en kettlebell? Han ska vara jäkligt glad över att jag inte har några humörsvängningar, då hade han fått kettlebellen rakt i pallet. Om jag hade orkat lyfta den vill säga...


16 kilo kettlebell är lätt att förväxla med en rulle maskeringstejp...

Kommentarer
Postat av: Inga Magnusson

Vad i all världen är det? En kettlebell?



Du frågade om thailyktorna. De har jag köpt på min ICA- butik här i byn. ICA har i sitt sortiment och kan ta hem på beställning. Hos oss har vi så många Thailandsfrälsta så såna lyktor är populära. Fast jag antar att de inte funkar sommarhalvåret pga brandfaran. Då måste man nog skicka ut dem över stor sjö eller hav. De stiger en 300 meter innan de slocknar och faller ner.

2011-01-24 @ 18:39:45
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hahaha, va typiskt en man =D

2011-01-25 @ 11:22:39
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0