Back on track

Tentan i lördags gick åt helvete vilket jag misstänkte men ändå blev jag ruskigt omotiverad till allt efter det och begravde mig under täcket i ett par dagar. Nu är det måndag. Ny vecka, ny kurs, nya tag. Ska börja läsa arbetsrätt och lägger därmed företagsekonomin bakom mig för ett tag. Fram till omtentan vill säga. Som för övrigt är på min födelsedag. Det gör mig ännu mer omotiverad. Men i vilket fall som helst är jag back on track och ser fram emot veckan.

Veckan innehåller en enda lektion. Imorgon ska vi gå och välja ut färg att måla om hallen med. På onsdag ska vi på ultraljud och kolla till Mini och på torsdag åker vi på vår Malmö-weekend. Jag ska inte vara deprimerad, omotiverad och sur längre. Life is good!

Kommentarer
Postat av: anne

Du tar det på omtentan, vad spelar det för roll!?!



Det finns massor med trevligheter i ditt liv! :)

2011-01-17 @ 19:53:53
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0