Tipspromenad

Nyss vaknat och solen tittar fram bakom den annars rätt tunga och grå molnen. Har precis ätit min älskade rågflingegröt och ska göra mig i ordning för det nästintill obligatoriska söndagsnöjet; Korpens Tipspromenad och Motionsbingo! Varje söndag är det tipspromenad i grönområdet inte allt för långt där vi bor. Min sambo och jag brukar gå den. Söta A och hennes sambo brukar gå den. Idag ska jag testa mina kunskaper tillsammans med dem. Tyvärr kan vi aldrig göra något ihop alla fyra. Söta A's sambo är också sjöman och han och min sambo går om varandra exakt på dagen. Min sambo kommer hem på onsdag. A's sambo åker på onsdag. Min sambo är hemma fyra veckor. A's sambo är ute fyra veckor. Sen åker min sambo igen och ni kan ju gissa vem som kommer hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0