Skoteroverall, ja tack!

Jag vaknade pigg och utvilad även idag och blev så glad när jag såg klarblå himmel och strålande sol. Sen gjorde jag misstaget att kolla på termometern. - 14,9 grader! Hua! Ska gå till skolan om cirka en timme så jag tycker att den beryktade växthuseffekten kan slå till snart alternativt att någon kommer förbi och lämnar av en skoteroverall till mig. Jag är så trött på snön och kylan nu. Femton minusgrader i den marina klimat vi har här längs kusten är inte kul. Det är svinkallt och rått och vinden letar sig igenom de flesta kläder. Femton kalmaritiska grader motsvarar massor, massor, massor med norrländska grader. Så snälla Kung Bore, ta ditt pick och pack och stick nu. Jag vill inte veta av dig längre!


Ge mig varma sommarkvällar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0