Kalmar FF kastar kläderna!

Jag kan ingenting om fotboll. Absolut ingenting. Och jag kunde inte bry mig mindre. Men jag bor i Kalmar och bor man i Kalmar ska man bry sig om fotboll. Hey! Vi vann ju guld för något år sedan! (fråga mig inte när, jag trodde att det hade hänt en stor trafikolycka när poliser och brandbilar eskorterade bussen till Stortorget...) Hur som helst så är stadens stolthet, Kalmar FF, på träningsläger (?) på något ställe i Spanien som heter La Manga. Lokalradion rapporterar dagligen, likaså lokalpressen.

Det finns en spelare som heter Henrik Rydström. Jag vet inte vad han har för position i laget och jag vet inte riktigt vad han är känd för men han förknippas tydligen med FF och figurerar ofta i Fotbollsfruns blogg. Tror att det handlar om att han är kaxig, snygg och något om att han syr in sina shorts för att benen ska se snyggare ut. Ni hör ju själv vilken koll jag har!

Hur som helst. Denna Henrik Rydström bloggar för den lokala tidningen Barometern och det verkar som han gjort det ett tag. Men som allt annat som rör fotboll så har jag missat det. Jag kom in på hans blogg av en slump (okej, jag erkänner. Jag föll för rubriken Till sängs med Kalmar FF) och den var ju underhållande på sitt lilla vis. Vad sägs om det här inlägget? Eller det här? Och nej, ni behöver inte läsa texten. Det gjorde inte jag...


Henrik Rydström. Med kläderna på.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken dröm att hitta en i sin egen storlek! Hoppas att jag någon dag hittar en lika mysig mjukisdress som den Emeline fick ;)

2011-02-21 @ 21:01:15
URL: http://mylittlewords.se
Postat av: Ylva

SV: Ångrade mig lite i efterhand att vi frågade men skulle nog aldrig kunna hålla mig! Jag klan nog vara världens nyfiknaste :P Men vi sa att nästa får bli en överaskning :) MEN barnmorskan sa att hon bara va 95% säker på att det är en liten tjej det kan vara en liten pojke också eller ja dom där 5% iaf.

Nästa rakning blir nog till en vaxning så kan man strunta i det ett tag har fortfarande ont i skärsåret i fingret :P

2011-02-22 @ 08:50:21
URL: http://mammaylvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0