Hemmagjord pizza

För första gången någonsin har jag gjort egen pizza! Eller ja, pizza helt från grunden i alla fall. Jag har köpt sån där färdig pizzadeg på rulle men alltid varit missnöjd med resultatet men den här pizzan blev supergod! "Fuskade" och gjorde en deg på bakpulver, trots min bakhysteri är jag fortfarande lite rädd för att baka med jäst. Har inte gjor det sedan hemkunskapen... Öste på all världens grönsaker jag hittade i kylen och resultatet blev fantastiskt!

Får jag presentera,
Landkrabbans veggie-pizza med fullkornsbotten
färska champinjoner, gul och röd paprika, tomat, oliver, soltorkade tomater, rödlök, pesto och fetaost



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Tack för kommentar! Efter ett litet inställningsfel så kan alla nu kommentera:)



Gud vad gott det där såg ut..mmmmm!!!!

2011-02-17 @ 19:53:22
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/
Postat av: Emma - mitt fatass

gott det där såg ut då :D

2011-02-18 @ 20:53:42
URL: http://mittfatass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0