Dagens tjockis


V. 24 + några dagar (nej, jag har fortfarande ingen koll på den matematiken)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sv: jag hade en sån pilatesboll, blåste upp den och upptäclte att klockan var sent. Så jag la den i klädkammaren och vad händer?

Minsta katten lärde sig öppna dörren in där (likadan dörr som man har till köksskåpen) och det första hon gör är att sätta klorna i den och poff så var där ingen boll mer...



Det är bara där jag kan förvara en sån utan att katterna kommer åt den (vad jag trodde) så då är det rätt kört, för att blåsa upp o tömma varje gång, näe, helst inte =D

2011-02-22 @ 12:30:53
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se
Postat av: Anna

Hej



Vad kul att du läser trots att du inte jobbar med vikten själv.



Problemet med mina helger ligger inte på mina vänner. Det är jag själv som vill äta gott, dricka mycket och vara lat. Men i fortsättningen måste jag nog antingen motionera bort alla plus jag gör eller snåla ner på kalorierna ordentligt. För tydligen så funkar det ju inte så som jag håller på nu! Men vill inte berätta för mina vänner, tror dessutom inte att vi alla är så pass tighta att de kan stötta mig när jag faller... Tyvärr!

Nästa helg ska jag berätta om allt jag fått i mig i bloggen, bikta mig lite där istället... :D

2011-02-22 @ 17:43:05
URL: http://smalpariktigt.blogg.se/
Postat av: Sanna -Blivande Mamma

Hallå där!

Kul ännu en gravid blogg.. Gillért :)

Härligt mage du har nu ;)

det går så jädrans fort nu, känner mig som en flodhäst :D

2011-02-25 @ 12:00:44
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0