Badkläder

Har märkt de sista gångerna jag varit i simhallen att min bikini börjar bli lite väl liten. Det är ju inte bara magen som växer... När vi hoppade igår på vattengympan var jag lite nojjig för att boobisarna skulle skumpa ut så idag gjorde jag slag i saken och började leta nya badkläder på nätet. Jag har faktiskt aldrig handlat kläder på internet innan! Är alltid orolig för att det inte ska passa och tycker det blir så jobbigt att skicka tillbaks och så vidare så därför var idag första gången jag klickade i den där rutan lägg i kundkorgen.

Hittade en vanlig, tråkig svart baddräkt för 259 kronor. Det tyckte jag var alldeles lagom. Hittade varianter som var betydligt finare i både färg och form men eftersom jag numera är smålänning tar jag seden dit jag kommer och är snål. Vill inte betala flera hundralappar för ett badplagg jag bara kommer använda under resterande tid av graviditeten. Så det fick bli svart. Och tråkigt. Men billigt!


Här hittade jag detta fynd!

Kommentarer
Postat av: jen

sv: jaa det är juh det den ska juh ut haha ... ,kom oxå tänka på detta för litet tag sen att d är juh faktikst så. även om man inte försöker tänka på det så kan jag ligga o tänka ibland på kvällarna när den sätter igång o sparkar att jaa d är juh faktikst nått i mej för det är rätt overkligt att förstå det även att man vart med om det innan.

Jag va inte alls rädd för förlossningen med sonen, då gick jag mest o bara väntade o väntade på att det skulle sättas igång men nä nää nu vet jag allt hur d känns =)

2011-02-17 @ 17:21:19
URL: http://lifeofjen.se
Postat av: emsut.



Bröllopet blir i juni och jag har inte ordnat med någon klänning än. Shit. Jag kanske har bråttom? :)



Men du har rätt. Bröllopet är motivation. Har bokat lokal och vigselförättare nu så allt blev helt plötsligt väldigt verkligt. Och sanslöst spännande :)



Tack för att du tror på mig. Och jag är minsann lite avundsjuk på din bebis-i-magen :)

2011-02-17 @ 17:36:04
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0