Slutet av ett bra år

2011. Ett typiskt bra år. Mycket bra har hänt och störst av alla händelser är såklart Adams födelse. Imorgon börjar ett nytt år och jag är övertygad om att det kommer bli lika bra. Nyårsafton här hemma blir som den blir. Lägenheten är överfull med flyttkartonger och det är en sabla röra. Planen för kvällen är hämtpizza ur kartong och dela på en flaska Moet. Har packat ner allt utom två champagneglas, två kaffekoppar och bestick.

Jag vill önska er alla ett riktigt gott slut och gott nytt år! Kul att ni är så många som följer mig i mina vardagsbestyr! Någon gång nästa vecka ska jag försöka lägga upp en årssammanfattning i stil med den jag gjorde förra året. Men först ska vi flytta och komma i ordning!

Kommentarer
Postat av: Linda Claesson

Mysigt med julmarknad. Och det kommer ju fler chanser!

2012-12-01 @ 09:32:27
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0