Po.P-outlet?

Adam (läs hans mor) har blivit smått beroende av Polarn o. Pyrets kläder. Jag var inne i butiken i Kalmar idag och drabbades av ett enormt ha-begär. Det i kombination med att Försäkringskassan varit vänliga att skänka en slant även denna månad kunde göra situationen farlig. Men jag hade bråttom och kön var enorm (läs två personer) så jag gick därifrån tomhänt.

Så nu undrar jag om det är någon som varit i Po.P's butik i Kosta Outlet? Är det något att ha eller mest skräp som det brukar vara på outlets?


Denna fina slipover samt en röd tröja fick Adam av goda vänner när de var på besök.
Jul-outfiten fixad med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Christine

Senast vi var där, i våras, var den riktigt bra. Brukar köpa lute julklappar där. Hela deras barnavdelning är sweet, exempelvus säljer de Lyndmyr till en billigare penning. Så helt klart ett besök. Vi ska garanterat dit u början av nästa vecka om ni vill med?

2011-12-01 @ 20:36:16
Postat av: sanna -mamma till Meja

Vi fick en bra grupp, vi alla går bra ihop faktiskt :) Mycket jämngamla så man kände ju varandra lite innan också =)

2011-12-02 @ 16:16:17
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0