Okej-stämpel

Förra veckan skrev jag ju ett lite flummigt inlägg om en remiss. Det var inte jag som fått den utan Adam och det gjorde mig lite hispig. På sexmånaderskollen fick vi inte den förväntade okej-stämpeln i baken. Läkaren hörde några klick från Adams höfter. Hon sa att jag inte skulle oroa mig men det var lättare sagt än gjort. Efter en snabb sökning på Google förstod jag att om det vore något fel på höftleden skulle vi ha en tuff tid framför oss då han är för stor för en von Rosen-skena. Hur som helst så var vi på ortopeden idag och vi fick vår efterlängtade okej-stämpel! Höfterna klickar men är stabila så han knakar väl lika mycket som sin far. Känns skönt. Känns förbaskat skönt!

Kommentarer
Postat av: emsut.



Åh, vad skönt att allt var bra :)



2011-12-16 @ 19:14:25
URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Sanna -Mamma till Meja

SE vad va det jag sa :)

Vad skönt :)



Men jag förstår din oro, jag var precis lika hispig! Fast doktorn sa det är nog ingen fara... NÄHÄ :)



Kram

2011-12-16 @ 22:01:33
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0